Hvem kan klage - og hvad kan du klage over?

Alle, der har været i kontakt med HUSRUM, har mulighed for at indsende en klage.

Vi opfordrer dig til at give os besked så hurtigt som muligt, hvis du har haft en dårlig oplevelse i et af vores tilbud. Jo hurtigere vi hører fra dig, desto bedre mulighed har vi for at reagere og rette op.

Bemærk: Det er ikke muligt at klage over vores lokationer, aldersgrænser, åbningstider eller andre deltagere i HUSRUM.

Hvis du allerede har forsøgt at tage dialogen med os, men oplever, at det ikke har ført til en løsning, er du meget velkommen til at udfylde klageformularen nedenfor eller sende den til os pr. e-mail.

Sådan gør du:

Hvis du ønsker at indsende en klage, skal den sendes skriftligt – enten via e-mail eller ved at udfylde formularen nedenfor. E-mails sendes til kontakt@husrum.dk.

Sender du klagen pr. e-mail, så husk at inkludere de samme oplysninger, som vi beder om i formularen. Det sikrer, at vi har de nødvendige informationer for at kunne behandle din klage korrekt og effektivt.

Alle klager behandles fortroligt. Vi deler ikke dit navn med frivillige eller ansatte, medmindre du har givet os tilladelse til det.

Klagen vil blive behandlet af vores landsleder hurtigst muligt – og senest inden for 1 uge. Hvis klagen vedrører landslederen, vil den i stedet blive behandlet af generalsekretæren for Jysk Børneforsorg.


    JaNej